Het fanfareorkest van de Koninklijke Fanfare Philharmonie Leende keerde op zondagmiddag 2 oktober terug naar Theater De Hofnar. Op deze middag namen ze de toeschouwers mee in een muzikale reis om de aarde en door de ruimte met het ‘A musical journey into Earth & Space’ concert, onder andere geïnspireerd door de succesvolle ‘Blue Planet II Live in Concert’ en ‘Planet Earth II Live in Concert’ concerten. De toeschouwers konden vanuit kun theaterstoel genieten van een afwisselend repertoire waarin de wonderen van onze wereld centraal stonden. De fanfareklanken werden gedurende dit concert versterkt met een afwisseling van de vocalisten, prachtige filmbeelden en verrassende licht- en geluidseffecten. Door deze combinatie leken de toeschouwers zich te bevinden tussen onder andere de speelse dolfijnen in de oceaan, de jagende leeuwen op de Afrikaanse savanne en de vele glinsterende sterren in het heelal. We kunnen als fanfare terugkijken op een zeer geslaagd concert!

Onderstaande foto’s geven een impressie van het concert. Meer foto’s kunt u vinden op de pagina Foto – Video / Foto’s